7 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 02-08-2007 17:39
[85589]motor loopt normaal stationair maar bij gas geven komt hij niet op toeren en rookt erg (brandstof)uitlaat bij cat losgehaald maar geen verschil.voor iemand een bekend probleem?systeem geeft geen foutcodes