Geplaatst: 07-08-2007 10:58
[85822]Het temperatuurmetertje op het instrumentenpaneel zakt af en toe niet terug naar het beginpunt na afzetten van het contact. Daardoor begint bij de volgende koude start de meter te tellen vanaf 90 graden en loopt dan vrolijk door tot 130 en meer. Temperatuur van koelvloeistof is normaal.
Volgens de dealer hier in de buurt moet het instrumentenpaneel vervangen worden. Daar kan ik me iets bij voorstellen, ik vind het alleen wat duur. Is er een mogelijkheid dit te (laten) repareren? Ik heb al ge´nformeerd bij ACtronics maar zij repareren geen panelen van VW.
Gr. Patrick