VW Passat stottert en geeft foutcode...

3 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
AFN
Eerste inschrijving
januari 1998
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-07-2006 0:30

[60199] Passat begint van het ene op het andere moment te stotteren. Daarna nog wat gereden en lijkt steeds erger te worden. Gaat nu niet harder meer dan 60...(stotterend)

Uitgelezen en geeft foutcode: 01268 Inspuitregelaar (N146) 35--00.

Ik begrijp dat-ie in de pomp zit. Distributie nog niet bekeken. Las ergens dat je dit ook kunt krijgen als-ie een tand verschoven is (door een losse spanrol o.i.d).

Mocht het inderdaad de pomp zijn, weet iemand of het dan mogelijk is een gedeelte van de pomp te reviseren/vervangen, of moet er een hele nieuwe pomp op? Hoop het niet, want die dingen zijn geloof ik nogal duur... Of heeft iemand nog een goed adresje waar ze dit kunnen repareren?

Ga morgen de distributie bekijken...

Bij voorbaat dank.

Guido Priemus