Geplaatst: 12-08-2007 16:24
[86253]Hallo
Ik moet van deweek bij een klant voor de eerste maal de distributieriem vervangen. Ik wou is vragen of iemand hier meer informatie over heeft? Aangezien ik bijna altijd aan VW werk heb ik hier niet veel informatie over. Of is het een simpele riem waarbij je op nietveel moet letten? Dank op voorhand
jurgen