Geplaatst: 19-07-2006 22:17
[60245] Heb van de airco expert te horen gekregen dat er lekkage in de warmtewisselaar van de kachelunit bevindt.
Hiertoe moet deze gedemonteerd worden. Maar na zo goed als alles gedemonteerd te hebben zit er nog zeer weinig beweging in.
Heeft iemand ervarving of tips om deze los te krijgen? Moet misschien ook het boven dasbord gedemonteerd worden??
mvg, Henk