Geplaatst: 19-07-2006 21:28
We hebben op dit moment een A.R.166 2.4 JTD in de werkplaats staan met het volgende probleem : wanneer wij gaan rijden met deze auto en accelereren komt er ontzettend zwarte rook uit de uitlaat , de volgende dingen hebben wij al gecontroleerd cq gewisseld injectors motormanegment uitgelezen geen storing etc. etc. wie kan ons helpen ?