Auto schud met optrekken

4 reacties

Merk
Volvo
Model
XC90
Type
Onderwerp
Motorcode
d5
Eerste inschrijving
januari 2004
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 02-08-2006 16:29

[61043] Goedemiddag,

Wie kan mij op een goed spoor brengen?

Ik heb een xc90 binnen die helemaal schud met optrekken,het voelt net of de wielen los zitten.

De cardan as in al vervangen.

Uitlijning gecontroleerd, goed.

Subframe rubbers ,goed.

Nergens echt speling in de aandrijflijn te vinden.

Wiellagers ,goed.

Motor rubbers ,goed.

Het schudden neemt toe met het belasten, dus echt vol gas weg rijden.

Als je rustig weg rijd voel je het een beetje.

Het is niet toerental onderhevig want als je in ze een weg rij hoog toeten dus niet echt belasten voel je niks.

Het is een automaat .

Help:)

Groninger.