Geplaatst: 13-08-2007 20:08
[86338]wie kan me een goede procedure geven voor de ventilator van de verwarming te vervangen ..., ik had gehoord dat je de middenconsole en het dashboard moet demonteren ? ik heb al eens het handschoenkastje gedemonteerd maar niks te zien ...