slot a klep

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9TDI
Eerste inschrijving
januari 2000
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-08-2007 19:00

[86407]volgende probleem doet zich voor,in het linker portier zit een schakelaar om de a klep te openen,ook op de dikke klap sleutel zit een knop om deze te openen,druk ik op de schakelaar gebeurt er niets,druk ik op de sleutel knipperen de knipelichten 2x maar er gebeurt niets,verder werkt alles (cv)naar behoren,geen foutmeldingen,de schakelaar is goed,dit kan ik zien op vag com,ook van de buitenkant openen of met de sleutel mechanisch openen gaat gewoon goed,wat kan dit zijn.

BVD,
Hans l