Geplaatst: 14-08-2007 21:25
[86426]het zal wel een kleinigheidje zijn maar ik krijg de raamslinger niet gedemonteerd . Ik vind ook geen afdekdopje met schroefje als ik de bekleding aan de kant duw zie ik ook geen springveertje zitten . De bekleding moet er overigens af omdat de raam met omhoog draaien helemaal scheef gaat en dan klemt je kunt hem met de hand weer rechtzetten en dan gewoon dichtdraaien . Alvast bedankt