Geplaatst: 19-08-2004 10:30
[16983] Bij stationair draaien wordt af en toe (om de 20-30 seconden) het toerental iets verhoogd tot ong. 1.500 tpm, net alsof er even iets gas gegeven wordt. Hierna valt het toerental meteen weer terug in de normale stand.
De motor loopt mooi op 4 cil., start altijd meteen en heeft onder het rijden geen problemen. Bij het loshalen en afpluggen van de egr-klep blijft het probleem zich voordoen. Gaskabel en bediening zijn in orde, gezien de km.stand (50.000) lijkt bepaalde slijtage in de pomp niet aan de orde. Wie o wie weet hier meer van?
Groetjes Wouter