Geplaatst: 22-08-2004 11:55
[17081] collega`s
ik heb een gewetensvraag, en die luid.
wat is nu echt het veschil met een turbokop en een gewone 1600 dieselkop.
Er gaathier het gerucht dat er o.a een verschil zit in twee kanalen aan de brandstof kant in de kop , dit waar de olie in loopt.
Op etka kan ik het nou niet echt ontdekken
graag u reactie