Geplaatst: 31-08-2004 21:46
[17371] ik heb een probleem met deze auto.
1e hij heeft een storing: onderbreking uitlaatgas terugvoerklep.
2e als je door de bocht gaat gaat de tankmeter naar het rooie maar tank niet leeg.
3e km teller en snelheidsmeter doen niet. in meetwaarde blok van vas 5052 kun je snelheid meter controleren doet hij het wel. en ook de klok doet het goed.