Geplaatst: 04-03-2006 18:50
[50850] Hallo,
Ik heb een kadett 1.6i staan die wel vonkt maar niet inspuit.
Als ik het contact aan zet hoor ik de benzine pomp een paar seconden lopen, maar als ik de motor start dan loopt de benzine pomp niet en ook de injector wordt niet aangestuurd.
Ik mis naar mijn mening dus het toerental signaal vanaf de ontsteking naar de ecu.
Nou wil ik vragen of iemand mij kan vertellen welke draad wat is vanaf de ontsteking naar de ecu.
Dus wat de functie is en welk signaal ik daar moet meten. bruin=massa, wit=??? (A), violet/zwart=??? (B), bruin/zwart=??? (C)
De draden heb ik wel al vanaf de ecu naar de ontsteking doorgemeten en die zijn goed.
Maar ik moet even zeker weten of nu de ontsteking of de ecu defect is. Ik ben zelf geen opel monteur dus ik heb geen onderdelen liggen om even om te wisselen.
Alvast bedankt,
Groeten Motoron ;)