koppeling

3 reacties

Merk
Seat
Model
Ibiza
Type
Onderwerp
Motorcode
Eerste inschrijving
januari 2002
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 05-03-2006 9:05

[50887] We hebben de koppeling vervangen , hebben de leiding ontkoppelen , is niet veel olie uitgekomen , maar we krijgen het niet ontlucht , zelf met een druktank ook niet , achter de pedaalcylinder is een blokje ( weet niet waar het voor dient ,drukbegrenzer ? )weet iemand raad of is er een andere specifieke behandeling ? ( ontluchten ) dank bij voorbaat