Geplaatst: 05-03-2006 9:05
[50887] We hebben de koppeling vervangen , hebben de leiding ontkoppelen , is niet veel olie uitgekomen , maar we krijgen het niet ontlucht , zelf met een druktank ook niet , achter de pedaalcylinder is een blokje ( weet niet waar het voor dient ,drukbegrenzer ? )weet iemand raad of is er een andere specifieke behandeling ? ( ontluchten ) dank bij voorbaat