6 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 03-08-2006 11:12
[61085] klant heeft perongeluk benzine in een D5 getankt en er mee gereden . Mijn vraag is , wat moet er vernieuwd worden om de auto weer aan de loop te krijgen want hij doet nu niets.