Geplaatst: 03-08-2006 20:29
[61132] ruit chauffeur (elektrisch) zakt maar de helft en kan niet verder. Bij het sluiten gaat ze tot boven maar zakt automatisch terug naar beneden tot de helft. Ze sluit maar opent zich direkt elektrisch tot de helft.
Iemand een tip?