Geplaatst: 20-08-2007 16:20
[86822]Ik heb een 306, 1.6i Break van 2000 staan waarvan de airco niet werkt. Ik ben er achter dat de verdamper defect is. Nu moet ik het dashboard verwijderen. Wie kan/wil mij uitbouw-instructies van bijvoorbeeld een werkplaatshandboek verzorgen waar een stappenplan in staat beschreven.
Alvast bedankt.
Groet,
Car & Bike Center
info@cbcheerlen.nl