2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-08-2006 18:00
[61845] Op 15000 km verschijnt het lampje van onderhoud op het scherm.
Is het mogelijk om het lampje te doven zonder diagnosetoestel?
Bij de vorige modellen was dit mogelijk via de knoppen van de dagteller en uurwerk.