Piepen multiriem 312D 1999

11 reacties

Merk
Mercedes-Benz
Model
Sprinter
Type
Onderwerp
Motorcode
312D
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-08-2006 18:23

[61846] IS EEN 1999 SPRINTER!!!!

We hebben de dynamopoulie reeds vervangen en uiteraard de riem en de schokdemper en spanner en hevel e.d. die bovenin zit, waar 2 dempertjes op aangesloten zitten, maar het kreng blijft piepen. Wel zit er veel tijd tussen de reparaties, want de klant kan hem moeilijk kwijt iedere keer want zo schiet de reparatie niet op, maar.... wie heeft dit eerder meegemaakt dat de multiriem bleef piepen na vervanging van de riem en evt. poulie(s)?