Geplaatst: 14-08-2006 18:23
[61846] IS EEN 1999 SPRINTER!!!!
We hebben de dynamopoulie reeds vervangen en uiteraard de riem en de schokdemper en spanner en hevel e.d. die bovenin zit, waar 2 dempertjes op aangesloten zitten, maar het kreng blijft piepen. Wel zit er veel tijd tussen de reparaties, want de klant kan hem moeilijk kwijt iedere keer want zo schiet de reparatie niet op, maar.... wie heeft dit eerder meegemaakt dat de multiriem bleef piepen na vervanging van de riem en evt. poulie(s)?