Geplaatst: 29-08-2007 16:55
[87471]wij hebben een 2.0l staan met het volgende probleem. hoe langer de auto stil slaat hoe slechter hij begind aan te-slaan. LMM is al vervangen ivm inhouden bougie kabels en bougies. injectoren gereinigd en getest, en brandstof druk regelaar zijn vervangen. pomp druk is goed. tempetatuur sensor is vervangen, gasklep huis is gereinigd en ingeleerd. heeft er iemand nog een optie?