Geplaatst: 31-08-2007 18:42
[87617]ik heb 2 307 sw's staan waarvan de snelheidsregelaar niet werkt. ze zijn er beide spontaan mee gestopt. telecoderingen staan (volgens mij) goed. ook aut getelecodeerd. kopp, en remschak zijn goed beide autos hebben geen storingen. volgens meting gegevens werkt de cruisecontroleschak goed. laatste software zit zowel in bsi, als motorebe. het zijn beide types zonder snelheidsbegrenzer.
misschien iemand nog een idee om het spul weer werkend te krijgen, want wij snappen het niet meer.
m.v.g, harry