Geplaatst: 01-09-2007 1:10
[87637]Ik heb hier een eigenaardig probleem.
De auto heeft geen vermogen in het accelereren.
Hij doet dat alleen wanneer ik het koppelingspedaal net daarvoor ingetrapt heb.
Ik rij bvb in derde versnelling, duw het koppelingspedaal in, laat die terug los en als ik dan het gaspedaal intrap heb ik geen vermogen.
Let wel, wanneer ik het gaspedaal daarna ietsje laat terugkomen en terug intrap; dan doet hij het wel.
Er komt geen foutcode in en de auto komt niet in noodloop;
maar als ik het gaspedaal niet loslaat en gewoon verder intrap op het moment van vermogenverlies gaat hij wel in noodloop en krijg ik foutcode "P2556 laaddruk"
Ik heb al geprobeerd met de koppelingsschakelaar los maar geen resultaat.
Volgens de meetwaardenblokken zijn de koppeling-en remschakelaar ok; gaspedaal sensor ook ok
Er is een nieuwe turbo gemonteerd, nieuwe N75-klep, alle vacuumleiding vernieuwd en die X-maal gecontroleerd.
Wie kan mij helpen????