Geplaatst: 06-09-2004 11:11
beste collega
we hebben net een auto van de weg gehaald,de motor slaat niet meer aan.
we hebben storing uitgelezen maar is niet aanwezig.
retourleidingen al vervangen geen succes.
verstuiverleiding geeft wel diesel.
d-riem op tijd.
wie kan me helpen?