Motorolie passat word ineens een soort pasta

5 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
130pk ???
Eerste inschrijving
januari 2006
Brandstof

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 22-08-2006 19:44

[62455] Sinds 21/08/2006 hadden we ineens problemen met de remmen. Deze zaten muurvast. We konden niet meer achteruit of vooruit.

Auto even laten stilstaan en plots gingen deze weer. Wat ermee rondgereden en geen problemen meer ondervonden. Op 22/08/2006 vult mijn vader remolie en dergerlijke bij en kijkt wilt naar het oliepijl kijken. Wat ziet hij olie is een soort van dikke pasta geworden.

Nu is de vraag natuurlijk heeft iemand anders dit al eens mee gemaakt?????

In de garage hebben ze em aan de computer gehangen en er was niks mis met de electronica.