Geplaatst: 19-08-2006 19:00
[62244] hallo
na het vervangen van de stofhoes van de aandrijfas blijft het lampje van de abs branden,bij nazicht bleek de sensor iets teruggetrokken te zijn,teruggeduwd maar het blijft nog steeds branden.
moet hij misschien uitgelezen of gewist worden om het lampje uit te krijgen?
groetjes