a.b.s. lampje

6 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
tdi
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 19-08-2006 19:00

[62244] hallo

na het vervangen van de stofhoes van de aandrijfas blijft het lampje van de abs branden,bij nazicht bleek de sensor iets teruggetrokken te zijn,teruggeduwd maar het blijft nog steeds branden.

moet hij misschien uitgelezen of gewist worden om het lampje uit te krijgen?

groetjes