Geplaatst: 03-09-2004 22:37
[17427] Heb vito die na een diefstal (en teruggevonden door politie) de melding geeft START ERROR in de combi. de sleutel is origineel,afst.bed. deurvergr. werkt perfekt heb bedrading gecontroleerd en geen probl. cdi uitgelezen en nu status ok en toch geeft starter geen kick. bij spanning op de starter te zetten werkt ie wel maar slaat niet aan. stuurmassa op start relais (bruin/wit draad) staat constant hoog, deze draad komt van stuurdoos. Weet nu geen raad meer na 7 u zoeken???????