Geplaatst: 06-09-2004 17:45
Deze Fiat loopt stationair goed maar af en toe heeft die de neiging om af te slaan vooral bij het aanslaan van de koelvin.
Klant heeft de klacht dat die afslaat bij terugschakelen en remmen bij stoplicht.
bij uitlezen geen storingen,massa verbindingen gecontroleerd en gemeten(ook tijdens het bijna afslaan)
heeft iemand dit eerder aan de hand gehad en wat eraan gedaan.
BVD.Michael.