Geplaatst: 05-09-2007 16:53
[87922]Bij het optrekken (alleen bij warme motor) komt uit de buurt van de motor een rammelend geluid. Het komt alleen voor bij trekken tussen 2000-3000 tpm. Bij constant toerental is het geluid weg. In het verleden hebben we bij de "oude" 1400 motoren wel een soortgelijk geluid meegemaakt, dit kwam uit een te hoge spanning van de multiriem. Bij het losser zetten werd het dan minder. Een lager lijkt mij gezien de km.stand (85.000) wel erg snel. Is dit een 307 kwaal??