2- massa vliegwiel, ...........................

2 reacties

Merk
Volkswagen
Model
Passat
Type
Onderwerp
Motorcode
1.9 TDI
Eerste inschrijving
januari 2001
Brandstof
Diesel

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 06-09-2007 0:02

[87967]Kan iemand mij eens vertellen, waarom een 2- massa vliegwiel wordt gebruikt. Zit hier ook een vrijloopfunctie in?
Trillingen verminderen geloof ik niet erg.
Heeft iemand hier een montage volgorde van?

Gr. Ralf