Geplaatst: 06-09-2007 22:42
[88020]Ik heb hier een passat uit 2003 met een 6 bak staan.Er zit een gierend gelui in de bak die met de snelheid mee oploopt.Trap ik nu de koppeling in is het geluid weg.De wiellagers zijn in orde.Bij de vw dealer kennen ze geen problemn met deze bakken.
De een zegt dat het de diff lagers zijn en een ander zegt dat het de kroon en pignon zijn.
De auto heeft 165.000km gelopen.
En nu?