Geplaatst: 07-09-2004 16:04
Auto rijdt vanaf een volle tank 500 km uitstekend. Vanaf +/- 500 km gaat hij inhouden en stopt ermee. Tank is dan nog niet leeg, nog +/- 10 L erin en meter op 1/4. Wij hebben de slingerpot eruitgehaald en gecontroleerd of de aanzuigbuis gescheurd was maar kunnen niets ontdekken. Ook de tankontluchting is goed. Iemand een tip?