Geplaatst: 08-09-2004 14:26
soms gaat het ABS lampje tijdens het rijden aan . Als dit gebeurt werken de richtingaanwijzers en de ruitenwissers niet. De motor afzetten en enkele malen starten kan het probleen oplossen . Uitlezen van het abs geeft een storing in de linker sensor vooraan ; storing treedt af en toe op. Uitlezen van de motorelektronica geeft een fout in de can-bus. Heeft iemand dit reeds gehad?