Geplaatst: 15-09-2004 13:26
heb distributieriem van seat toledo vervangen had niet de juiste tools dus heb gewoon de tandjes tussen pomp en nokkeas geteld en toen er weer op gelegd en alles weer op merktekenns staan, nu start hij wel goed en maar hij trekt niet meer fatsoenlijk
De riem kan toch geen tand verkeerd staan en als dat zo was zou die toch niet starten??
moet ik de pomp weer op tijd zetten of zo hoe kan ik dit bij deze type het makkelijkst doen??