12 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 14-03-2006 23:50
Nadat pakkingen inlaat etc. zijn vervangen loopt de motor zeer slecht. Lambda spanning is hoog dus rijk mengsel. Vlg. tester temp. sensor goed. EGR werkt ook goed en gaat dicht. Motor smoort gewoon in brandstof.