Geplaatst: 16-03-2006 20:51
hoi we zitten met een zeer slecht trekende ambulance ,bij koude moter zit er helemaal geen vut in op bedrijfstemp gaat het iets beter
met kts uitgelezen 2 x gloeibougie defect,daarna geen storingen meer
luchtmassa meter gewisseld geen verschil controle kleppjes in inlaat spruitstuk gangbaar actuator test en meetwaarden test uitgevoerd we kunnen niets vinden wat afwijkend is turbo lijkt in orde intercooler egr ook goed zeg het maaar