Geplaatst: 10-09-2007 20:36
we hebben staan kangoo 1.5 dci ..ding rookt vooral blauw na poosje stadsioneer lopen , en als je dan gas geeft grote wolk rook, op toeren walmt hij iets .. motor loopt niet echt slecht .. cilinderkop er af gehad en schoon gemaakt ,kleppen gedaan . distributie gecontroleerd, klep speling, retoer brandstof verstuivers gecontroleerd (nagenoeg gelijk,,,45min getest), egr schoon gemaakt ,carter ontluchting er af gehaald, turbo gecontroleerd op lekkage( olie),,storing uitgelezen (geen storing).. motor gebruikt iets olie ,,logies,, iemand een idee??