Geplaatst: 04-04-2006 21:36
Hebben hier een V40 115 pk diesel staan waarvan de brandstofpomp lekt bij de uitgaande as. Hier zit veel speling op. Wie heeft dit vaker meegemaakt en wat kan de oorzaak zijn.Oplossing zal wel een nieuwe pomp zijn vrees ik, of heeft iemand weleens zo'n pomp kunnen redden? De auto liep verder trouwens als een speer.