Geplaatst: 12-09-2007 12:56
[88373]Hallo, we hebben hier een arosa staan met AER-motor waarbij het stationair lopen zeer onregelmatig verloopt.
De gasklep rammelt steeds, CO staat op 1,1 en het lijkt net of de motor verzuipt.
Boven de 1200 t/min draait de motor perfect.
Nieuwe ontstekingsdelen gemonteerd, MAP-sensor vervangen, Lambda-sonde vervangen, compressie gemeten, gasklephuis vervangen enz. enz.
Wanneer we de vacuumslang naar de rembooster loshalen loopt de motor wel redelijk goed en is het CO ook goed.
Brandstofdruk met aangesloten vacuum is 3,0 bar.
Brandstofdrukregelaar aangestuurd met vacuumpomp, dan loopt de motor wel goed bij 0,9 bar vacuum.
Vacuum gemeten op slang, is maximaal 0,2 bar.
Iemand suggesties?
Alvast bedankt voor de reakties.