Geplaatst: 13-09-2007 17:18
[88447]Goedendag
wij hebben een 206 1.4 automaat staan met een KFX motor en een marelli injectiesysteem
bij gasloslaten knalt hij in de uitlaat op het moment dat de motor weer oppakt
zelfs zo erg dat de achterdemper uit elkaar barst
wie weet raad !!!!!
bobine vervangen
lambda vervangen
kleppen gesteld
compressie is ok
het is begonnen met een verstopte uitlaat omdat de katalysator was verbrand en de uitlaat blokkeerde
na leeghalen van de kat ging de klant rijden en kwam terug met een ontplofte achterdemper
de ecu geeft geen foutcodes weer
we hebben alles geprobeerd en ziteen nu op een dood punt