Geplaatst: 14-09-2007 16:15
[88510]Beste,
Ik heb iemand die de verkeerde olie heeft gebruikt op een passat met pompverstuivers.
Sindsdien veel motorgeluid en roken. Kan iemand me vertellen of ik gewoon de motorolie mag verversen? Weet iemand een product om de motorblok te reinigen of spoelen?
Alvast bedankt.