9 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 06-04-2006 9:59
[53334] auto loopt perfect maar heel af en toe houd hij in slaat stationair af en managment lampje gaat branden het is niet de stappen motor of bobine wat kan het zijn mvg