Geplaatst: 06-04-2006 21:24
[53393] Hoi,
Even een aantal vragen betreffende een Terrano 2 2.7 TD SGX
Hoeveel tijd staat er voor :
-Complete Versn.bak revisie (met koppeling vern.)
-Waterpomp
-Gloeibougie's
-4 kant uitlijnen ( uurtje ? )
Mvgr,
Patrick