4 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 15-09-2007 15:34
[88568]Als je een nieuwe BSI inleerd geef je eerst de transp. code in ,dan de parameters en dan moderniserenhij vraagt dan om een 5 cijfer code,waar haal ik die vandaan of is dat een standaard code?