Slaat niet aan

7 reacties

Merk
Opel
Model
Astra
Type
Astra-G
Onderwerp
Motor
Motorcode
X18XE1
Eerste inschrijving
januari 1999
Brandstof
Benzine

Garageforum

Lid sinds: 11-06-2007

Bijdragen: 211184

Geplaatst: 14-08-2007 20:40

Een astra G met een 1800 motor, stilgevallen onderweg,hij gaat wel rond zonder problemen maar slaat niet aan. direct spanning op de brandstofpomp gegeven nog niet aanslaan, relais ed. werkt wel getest met lamp hij legt deze ook aan massa er komt spanning bij de injectoren en op de bobinegallery, en legt deze ook aan massa via de ecu.
Ik heb alleen geen motortoerentalsignaal in mijn tech 2 bij starten, krukassensor vervangen,bedrading helemaal losgehaald en bekeken en doorgemeten,stuurapparaat gewisseld met een werkende auto, geen toerentalsignaal in de Tech 2...
Er komt op pin 1 en 2 van de krukassensor ongeveer 1,8 Volt te staan.
Iemand nog een suggestie wat ik nog meer kan meten of dit al eens gehad?