2 reacties
Lid sinds: 11-06-2007
Bijdragen: 211184
Geplaatst: 09-04-2006 16:17
Deze sprinter 412td rookt nogal veel tijdens deellast rijden,vorig jaar is de turbo vervangen? en de koppakking is ook al eens vervangen.Het is trouwens roet geen olie.