Geplaatst: 11-04-2006 22:29
Hallo, ben met een sprinter 316 cdi sprintshift bezig, deze wil slecht aanslaan zowel koud als warm, verstuivers zijn alle 5 vernieuwd en ook de ringetjes van de drukregelklep zijn vernieuwd, heb de auto ook uitgelezen maar dit gaf geen foutcodes. Wie heeft nog een idee waar dit te zoeken.