Geplaatst: 15-08-2007 0:41
[86438]Hallo het volgende :
de motor springt slecht aan als de motor warm is .uit gelezen resultaat geen storingen.
temperatuur sensor vervangen geen verbetering.
wat zou dit kunnen zijn?
verder loopt de motor goed het enigste wat ik er van weet is dat ze de distributie riem een paar maanden terug hebben vervangen.
met vr gr Willem