Geplaatst: 16-08-2007 21:06
[86577]Deze auto slaat regelmatig af na een tijdje rijden steevast als je een rechter bocht neemt, naar links geheel niet, Computer, gehele injektiegedeelte, temp zender, brandstofpomp, bougies, ontsteking, sensoren vervangen, uitgewisseld; ook rechtstreekse bedrading naar brandstofpomp gelegd, koolstofilterbedrading en leidingen, benbzinedop losgelegd,brandstoffilter vern, 4 gasmeting uitstekend, geen storingscodes; weet iemand raad vr bedankt