Geplaatst: 27-07-2006 17:42
[60674] Auto komt binnen met de voorste ramen half open. Elektrisch bediend en beiden werlen niet meer. Met regen op komst moeten ze eigenlijk weer dicht. Ik heb een schema en daar wordt gesproken over een module tbv de raambediening en die module schijnt ook gezekerd te zijn. Vermoedelijk is die zekering stuk, maar kan hem niet vinden. We hebben nu de ramen even apart aangestuurd zodat ze weer dicht zijn. Alle zekeringen in de zekeringkast zijn goed, maar daar vind ik ook geen zekering voor de raambediening.
Wie kan me een tip geven waar bv die zekering zit?